szombat, szeptember 19, 2015

Türkiz és rózsaszín romantika keretben

Első képeim között volt ez a kis romantikus hangulatú, mely nemes  egyszerűsége miatt vált a kedvencemmé. Mivel ajándékba készítettem, és persze fotózás nélkül, ma vendégségben járva fotóztam le és elevenítettem fel emlékeimet.


A feliratról próbáltam egy közelit is csinálni, nem lett a legszerencsésebb.


Amint látjátok, ez sem egy alapanyag igényes darab. Szerintem a színek kiválasztásán sokkal több múlik. Ennél a képnél ösztönös volt. De megajándékozott vendéglátóm rögtön a két főszin szinterápiás pozitívumaira aszociált. Ma tanultam meg, hogy a türkiz és a rózsaszín milyen pozitív színek. A feng shui szerint a türkiz pozitív kulcsszavai: egyensúly, harmónia, siker, önkutatás, nyugodtság. Akár a mandalafestést, akár más színterápiás tanokat veszünk figyelembe, az emberiség történetében vissza-visszatérő értékként fontos gyógyító színnek tartják. A tenger színei, a zöld és a kék elegyéből áll, és mindkettő tulajdonságait - a kék nyugalmasságát és a zöld harmóniáját - magában foglalja. Segíti a tudat kiteljesedését, nyitottságot közvetít, feloldja a keserűséget, megszabadít a lelki terhektől, nyugtató és pozitív energiát sugároz.
A rózsaszín a feltétel nélküli női szeretetet, női megérzést és gondoskodást jelképezi. A nőiség, az anyaság színe, megnyugtatást, gyengédséget ad, csillapítja a szeretet- és önbizalomhiányt.
A kép elkészítéséhet a képkereten kívül dekorpapírok, tűfilc, csipke és maradék szalag, gomb, tűfilcek és egy kis szeretet kellett.
Sok-sok türkiz és rózsaszín pozitív energiát kívánok mindenkinek a mai napra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése