szerda, szeptember 02, 2015

Az első idézetes képek scrapbooking technikával

Nem csak lekvárfőzési és üvegdíszítési témában alkottam az elmúlt időszakban. Rákkattantam a képkészítésre: egy-egy pozitív gondolat vagy idézet bekeretezésére.
Két nagyon kedves barátnőmnek majdnem egy napon van a születésnapja. Nekik készítettem személyre szabott képeket egy rövidke pozitív gondolattal. Az íróasztalukra szántam a munkahelyükön. Kell valami, ami lelki frissítést ad a mindennapokban, amikor körülöttünk eluralkodik a kollegális káosz és a főnöki túlméretezett ego.


A kereteket a Müllerben  vettem egy röpke ihletre. Némi gomb, dekorpapír, masnik, címkék, 3D ragasztó, maradék hímzőfonal, pillanatragasztó, tűfilc kellett hozzá, no és idő.
A legnehezebb a hátteret kiválasztani, azon sokat méláztam. Xénia szeret utazni, neki a párizsi Diadalívre, míg Andi esetében egy régi nyomdagépre esett a választásom, mert ő pedig könyvtárban dolgozik.
Ha nincs otthon 3D ragasztó, nehogy elmenj otthonról miatta! Egy, a felirat méreténél kisebbre vágott vastag kartonlap is megteszi ebben az esetben, ugyanúgy érvényesül a 3D hatás.
A képkeret üveglapját betettem hátulra, merevít, és ha az új Tulajdonosa megunja, fényképtartónak is használhatja.
A végén celofánnal becsomagoltam, hogy na karcolódjon, és azonnal élvezhessem az örömöt az arcokon.
Hajrá fantázia!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése