hétfő, szeptember 07, 2015

Esküvői ajándékdoboz

A képmániám mellett dobozmániám is eluralkodott rajtam, így most egy újabb átöltöztetett doboz kerül a szemetek elé.


A lélekvándorlás előző stádiumában a doboz egy elegáns teaválogatást tartalmazott, nagyon sajnáltam volna kidobni. Pár éve már a szekrényben lapult, mikor elérkezett az átlényegülés ideje. Nászajándékdoboz lett belőle egy nyári esküvőre.

Az átváltoztatáshoz szükséges alapanyagok nem túl bonyolultak: mintás papírok, gombok, szalagok, ragasztók (pillanat és stift), ruhaanyag maradék (jelen esetben egy régi párnahuzat), akril spray, tűfilc, fehér karton.
A dobozt először lefújtam a sprayvel azokon a helyeken, ahol tudtam, hogy nem lehetne mással eltakarni az eredeti állapotot. Ez jelen esetben a kiálló peremeket jelenti. Rövid száradás után rámértem az anyagot a szélére körbe és a tetejére is kívülről, bevasaltam, majd felragasztottam. Rámértem a papírokat a doboz tetejére, belsejébe és az aljára. Majd felkerült a tetejére a díszítés, a papírminták, gombok és masnik. A végén pedig az üzenet, egy újabb pozitív gondolat.


Hajrá kreatívok! Ha mág nem unjátok a dobozolást, jönnek az újratervezett konzervdobozok.
De jó hírem van azoknak is, akiket inkább a képeim fogtak meg.  Ne aggódjanak, még lesznek bőségesen, nemcsak dobozokból áll a világ!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése