vasárnap, december 01, 2013

Adventi ötletek vasárnap reggeli kávé mellé

Összeszedtem az elmúlt évek általam készített adventi díszeit. Elsősorban azoknak, akik épp ötlethiányban szenvednek, és a reggeli kávé mellett merengenek, mit és hogyan is kellene csinálni.

Ezt tavaly készítettem kedves barátainknak adventre, de a kötelező gyertyák nélkül. A szívecskék maradék anyagokból készültek, kb. 20 perc alatt elkészíthető darabja. Csak felkötöztem, így akár naponta variálhatóak. 





 Tavaly a varrt szívecskék divathóbortja volt nálam, mert az ajtódíszünkben is sok szerepelt.




 Ez a kis borostyános dísz a fürdőnkbe került, azért a kék színvilág. Itt aztán igazán riszájklingból dolgoztam: borostyán a kertből, gyöngyök a fiókból, egy megunt nyakláncból, pár törött, épp ezért ráérő üveg csillag karácsonyfadísz, maradék szalag.



 Fűszerkoszorú, mely a hálószobánkban lelt helyet magának: szárította  narancs és citromkarikák, fahéj és csillagánizs, némi csipke és illatos teafilter. Ez utóbbit megszabadítottam a papírjától, a filter papírját, mint egy zsákot, a szájánál egy vékony dróttal összehúztam, és felfűztem a narancsok közé. Isteni illata volt hetekig.


 Ha már a natúr díszek kerültek előtérbe, itt egy pofonegyszerű, de nagyon mutatós megoldás: nagy üvegkehelybe vagy tálba egy gyertya, köré díszek: nálam szárított narancs és citromkarikák. De bármi más, ami a konyhából kikerül: fahéj, csillagánizs, kardamom mag, szegfűszeg, dió...


 Ez a lusták "koszorúja": egy szép tálra négy, nem egyforma gyertya, és köré némi dekoráció. Mindez aranyban, hogy ragyogjon a gyertya fényében.


További kellemes ötletelgetést!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése