vasárnap, február 03, 2013

A klumpa új farmerruhája


A terhesség utolsó hónapjai igen megterhelték a lábam, így előástam több, mint tíz évvel ezelőtt Dél-Tirolban vásárolt klumpámat. Csak azt felejtettem el, hogy lakásfelújításkor ezt használtam, és sajnos tele lett apró, az anyaghoz makacsul ragaszkodó festéknyomokkal.

Pedig ezt mindenképpen el akartam tüntetni, így újra kellett öltöztetnem. Szintén az otthoni készletből gazdálkodva, akár a lámpánál, egy kiselejtezett farmernadrág mutatós varrásai, zsebei és gombjai no meg a ragasztópisztolyom segítségével egy új klumpát varázsoltam magamnak.A sors fintora, hogy mire kész lettem, megszületett Marci baba is, nemcsak a klumpa új ruhája.

Sajnos a fázisképek eltűntek, Párom segített letölteni a fényképezőgépemről :-), így most a leírással és az elkészült művel tudok szolgálni. Kb ilyen volt eredetileg a klumpa, kék nubuk bőrből.
Forrás


Egy alapos mósószeres-bővizes lemosás után jól kiszárítottam a klumpát.

Rámértem az anyagot: a farzsebes részt választottam, mint központi elemet, ruhacsipeszek segítségével fixáltam a helyzetét, és indult a ragasztás.
A szélére a nadrág mutatós, vastag díszvarrásából varázsoltam csíkot.
Majd az oldalára is került 1-1 díszes pattent, amit más nadrágokról operáltunk le a Párommal korábban.

Íme a végeredmény:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése